Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:49:41 GMT

فضای مجازی برای ارائه خدمات به دانشجویان به کارگرفته شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۸۱۸

فضای مجازی برای ارائه خدمات به دانشجویان به کارگرفته شود

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری اظهار داشت: جلسه دیدار نوروزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

کلانتری با بیان اینکه در این جلسه مدیران کل حوزه های فرهنگی، دانشجویی، ورزش و تشکل های دانشجویی حضور داشتند، گفت: گزارشی از اقدامات ورزشی، دانشجویی، فرهنگی و تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان در سال گذشته و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا در این جلسه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا تمام حوزه های معاونت فرهنگی و دانشجویی به صورت شبانه روزی و در فضای مجازی برای ارائه خدمت به دانشجویان در حال فعالیت بوده اند، گفت: در این جلسه مقرر شد فعالیت ها و برنامه های جدیدی برای ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت بالا به دانشجویان در فضای مجازی ارائه شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این جلسه بر استفاده حداکثری از فضای مجازی تأکید شد؛ چرا که در شرایط خاص حاکم در کشور به علت شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است تا با استفاده از فضای مجازی ارتباط بین واحدها، ستاد، معاونت ها و مدیران کل و دانشجویان در فضای مجازی انجام شود.

وی افزود: فعالیت های انجام شده در فضای مجازی توسط اداره کل های دانشجویی، فرهنگی، ورزش و تشکل ها به زودی انعکاس داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال جدید ارائه و مقرر شد اقدامات لازم برای استفاده دانشجویان از فضای مجازی صورت گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو فضای مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو فضای مجازی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو فضای مجازی فرهنگی و دانشجویی فضای مجازی دانشگاه آزاد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر