Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:41:13 GMT

سازماندهی ۲ تیم آتش‌نشانی برای صدعفونی بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۹۶۵

سازماندهی ۲ تیم آتش‌نشانی برای صدعفونی بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: ۱۵ نفر از آتش‌نشانان این شهرستان در قالب دو تیم مسئولیت ضد عفونی اماکن پر خطر بروجرد را در راستای مقابله با ویروس کرونا برعهده دارند.

به گزارش ایمنا، نادر موسیوند اظهار کرد: آتش نشانی بروجرد مجهز به دستگاه ضد عفونی کننده با مایع مخصوص است که طبق آماری که روزانه از شبکه بهداشت و درمان بروجرد دریافت می‌کنیم اماکن پرخطر و خانه‌ها و محلاتی که بیمار کرونای مثبت وجود دارد ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون بسیاری از اماکن عمومی و سازمان‌های وابسته به شهرداری بروجرد چندین بار توسط اکیپ‌های آتش‌نشانی بروجرد ضد عفونی شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز مأموران آتش‌نشانی به صورت شبانه روزی آماده ضدعفونی اماکن پرخطر هستند.

موسیوند افزود: بازار تاریخی بروجرد، اماکن خرید مانند پاساژها و مغازه‌های سطح شهر نیز به صورت دوره‌ای و روزانه توسط آتش نشانی بروجرد تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ضد عفونی می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 417685

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه