Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@11:22:05 GMT

جشنواره ترایبکا را امسال آنلاین ببینید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۲۵۸

جشنواره ترایبکا را امسال آنلاین ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره فیلم ترایبکا پس از آن که اعلام کرد در زمان معین برگزار نمی‌شود و با تاخیر این دوره را برگزار می‌کند، حالا اعلام کرده بخشی از برنامه‌های امسالش به صورت آنلاین انجام می‌شود.

مهر به نقل از ورایتی نوشت: جشنواره فیلم ترایبکا که پس از حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در نیویورک شکل گرفت، امسال مجبور شد در پاسخ به شیوع بیماری کرونا، برنامه خود را به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی فیلم‌هایی که در ترایبکا ۲۰۱۹ رونمایی می‌شون

بر اساس این ابتکار جدید، برخی از فیلم‌های مستقل که در بخش رقابتی قرار بود به نمایش درآیند، به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند تا روزنامه‌نگاران و اعضای صنعت سینما بتوانند آنها را تماشا کنند. خریداران امتیاز فیلم‌ها نیز امکان دسترسی به این فیلم‌ها را خواهند داشت و می‌توانند به سازندگان آنها پیشنهاد خرید بدهند یا استعدادهای نوظهور را کشف کنند.

در بخش سینما ۳۶۰ ترایبکا نیز ۱۵ فیلم واقعیت مجازی در دسترس قرار می‌گیرد تا علاقه‌مندان بتوانند آنها را در خانه و از طریق سینمای خانگی تماشا کنند.

هیات داوران برای فیلم‌های بلند، کوتاه و فیلم‌های تبلیغاتی همچنان به برنده‌ها جایزه می‌دهند و همان گروه داوران که پیشتر اعلام شده بود که دنی بویل و رجنیا هال و لوکاس هجز هم از جمله آن‌ها بودند، به داوری فیلم‌ها می‌نشینند.

جین روزنتال مدیرعامل جشنواره که یکی از بنیانگذاران این جشنواره در کنار رابرت دنیرو است، اعلام کرد این برنامه‌ریزی تقریباً بلافاصله عملی خواهد شد. وی افزود یک برنامه ابتکاری دیگر هم با عنوان «یک فیلم کوتاه در یک روز اضطراب را دور می‌کند» این امکان را به افراد علاقه‌مند می‌دهد تا بتوانند فیلم‌های کوتاه را تماشا کنند.

وی افزود این امکان وجود دارد تا دیگر فیلم‌های بلند که قرار بود برای نخستین بار در ترایبکا به نمایش درآیند در جشنواره تلویزیونی ترایبکا که در سپتامبر برگزار می‌شود، روی پرده بروند؛ اما هنوز برای صحبت کردن در این باره زود است.

در هر حال چند هفته سخت برای سازمان‌دهندگان ترایبکا بوده است زیرا آنها همه سال کار کرده بودند تا بتوانند بیش از ۱۰۰ فیلم و رویداد را برای بیش از ۱۵۰ هزار تماشاگر و توریست نیویورکی عملی کنند.

روزنتال با تاکید بر اینکه همه این رویدادها ناامیدکننده بوده است یادآوری کرد که بعد از ۱۱ سپتامبر این جشنواره ایجاد شد تا مردم را جمع کند و به آن‌ها روحیه بدهد و حالا اینکه مردم نمی‌توانند دور هم جمع شوند اصلاً طبیعی و برای انسان‌ها راحت نیست.

روزنتال همچنین تاکید کرد که هالیوود بسیار تحت تأثیر همه‌گیری کرونا قرار گرفته و با توقف تولید همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و بسته شدن سینماها و لغو همه جشنواره‌های بهاری، همه چیز متوقف شده است.

وی افزود: صنعت سرگرمی همیشه ضد رکود بوده و حالا همه در حال جستجو برای یافتن راه‌هایی برای حرکت مثبت هستند.

روزنتال افزود در همه این مدت سعی کرده تا خودش را مشغول نگه دارد و در خانه‌اش در نیویورک در قرنطینه است و از همانجا سعی می‌کند به کارهایش برسد و اگر نتواند از طریق کنفرانس‌های آنلاین کارهای حرفه‌ای‌اش را انجام دهد، با شستن لباس‌ها و جارو کردن خانه و شستن ظرف‌ها خودش را مشغول نگه می‌دارد.

کد خبر 498563 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است