Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:50:32 GMT

سفیر چین خواستار همکاری آمریکا برای مقابله با کرونا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۲۹۳

سفیر چین خواستار همکاری آمریکا برای مقابله با کرونا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، «چوی تیانکای»، سفیر چین در آمریکا با انتشار یادداشتی از آمریکا خواسته است تا در راستای مقابله با کرونا همکاری کند.

به گفته سفیر چین در آمریکا، الان وقت همبستگی، همکاری و حمایت دوجانبه است.

این دیپلمات چینی در عین حال افزوده است که کشورش همه کارهایی را که می‌تواند برای هر کشوری، از جمله آمریکا انجام دهد، انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوی تیانکای همچنین نسبت به نژادپرستی. چین هراسی هشدار داده و این رویکرد را مخرب و غیرسازنده در شرایط بحرانی فعلی عنوان کرد.

کد خبر 4893863

منبع: مهر

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان سوریه روسیه قربانیان کرونا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6098159

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی