Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن نروژی آمیان فرانسه به تمجید از روحیه بالای همبازی ایرانی اش پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیثم العصامی ، بازیکن آمیان فرانسه امروز با سایت «getfootballnewsfrance» فرانسه مصاحبه ای طولانی انجام داد که درباره سامان قدوس هم توضیح داد.

این بازیکن نروژی در قسمتی از صحبت هایش به تمجید از سامان قدوس ، همبازی ایرانی اش پرداخت، گفت:

باید بگویم سامان از لحاظ ذهنی بازیکنی فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمانیکه به مدت ۴ ماه از سوی فیفا محروم شد به خانه نرفت و استراحت نکرد. بلکه تصمیم گرفت با قدرت بیشتر در کنار تیم تمرین کند.

وی افزود:

در آن زمان باشگاه به او پیشنهاد داد تا یک تا دو هفته به مرخصی برود و در کنار خانواده اش باشد تا از لحاظ روحی بهتر باشد. اما سامان قبول نکرد و اعلام کرد تا پایان دوران محرومیتش می خواهد در کنار تیم تمرین کند.

قدوس سال گذشته به دلیل امضای قرارداد با باشگاه اوئسکای اسپانیا و نقض این قرارداد و رفتنش به آمیان به مدت ۴ ماه محروم و ۴ میلیون یورو نیز جریمه نقدی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آمیان فرانسه سامان قدوس آمیان فرانسه سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون ستاره تیم ملی و باشگاه رم در لایو زنده ورزش سه حضور پیدا کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و در جریان صحبت‌هایش اشاراتی هم به شرایط باشگاه استقلال داشت و از جواد نکونام تمجید کرد.

سردار درباره صحبت‌هایی که اوایل فصل درباره استقلال داشت گفت: زمانی که من به برنامه فوتبال برتر رفتم در مورد شرایط استقلال صحبت کردم، آنها هیچ بازیکنی نداشتند اما داخل تیم آنها را نگاه می‌کردم دیسیپلین خاصی وجود داشت و مربی در اختیار داشتند که کاپیتان من بود و می‌دانستم با او موفق خواهند شد.

او درباره دیدار با ذوب آهن گفت: نیمه دوم بازی را تماشا کردم، توپ کاملا دست استقلال بود و موقعیت های خوبی هم ذوب آهن داشت اما استقلال خوب کار کرد، جنگید و پیروز شد.

سردار درباره شانس قهرمانی گفت: هرکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس شانس قهرمانی خواهند داشت و هرکدام شایسته‌تر باشد قهرمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس و چالش سطل آشغال در تمرینات برنتفورد / فیلم
  • جهان امروز، محروم از کیمیاگری و شاعری ایرانی است
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • عکس| ستاره محروم فرانسه بازیگر شد!
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی