Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از بین 17 هزارو 286 شهید استان خراسان رضوی 10 هزارو 63 شهید در سن جوانی شهید شدند که برابر با 58 درصد جمعیت شهدای این استان است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام حسین معصومی با تبریک 11 شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان مهم‌ترین، بزرگترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌ اجتماعی ایران اسلامی هستند و آرمان شهدا، انقلاب و امام راحل باید توسط جوانان در کشور جاری و ساری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی با تجربه فرهیختگان بستر سازی و با جوانان پیاده شد، امروز نیز بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر فرزانه انقلاب تبیین شده است باید به دست جوان مومن و انقلابی اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند، گفت: امروز صحنه های زیبایی از فداکاری و ایثار جوانان در سنگرهای دفاع از حرم، مرزبانی، رسانه و بیماری کرونا شاهد هستیم که این نشان از بلوغ فکری جوانان این مرز و بوم دارد.
حجت الاسلام معصومی افزود: جوانان در تمامی دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و در دفاع مقدس نیز می توانستند به دنبال لذت دنیوی بروند، اما رضایت حق و دفاع از اسلام و ایران عزیز آنقدر در قلب جوانان ریشه دوانده بود که شناسنامه خود را دستکاری می کردند تا بتوانند در عرصه نبرد حق علیه باطل شرکت کنند.
وی با بیان اینکه خراسان رضوی 17 هزارو 286 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: روحیه انقلابی و جهادی در بین جوانان خراسان رضوی و تقدیم 10 هزار و  63 شهید گواه این مدعا است.
وی در همین خصوص گفت: 58 درصد شهدای خراسان رضوی در رده سنی «15 تا 35» سال قرار دارند که در سنین جوانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند