Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:02:42 GMT

سعادتمند نباید به دنبال پول وزارت ورزش باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۷۰۸

سعادتمند نباید به دنبال پول وزارت ورزش باشد

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید باید هر چه سریع‌تر بدهی‌های موجود در این تیم ریشه کن بشود.

به گزارش مشرق، علی موسوی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات جدید آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. ما شنیدیم که آقای سعادتمند مدیر خوبی بوده است اما اگر بخواهد بشیند و منتظر کمک‌های مالی از طرف بالا باشد، مثل بقیه مدیرها می‌شود که در این چند سال اخیر حضور داشتند و منتظر رسیدن پول از وزرات ورزش بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وقتی پول به باشگاه نرسد، همه برنامه ها بهم می‌ریزد. نه اردویی برگزار می‌شود و نه بازیکنی می‌توان گرفت. آقای سعادتمند اگر می‌خواهد روی پول وزارت تکیه کند عواقب مدیرعامل پیشین گریبانگیرش خواهد بود و باید به دنبال منابع مالی باشد بدهی‌های باشگاه را به موقع پرداخت کند تا مسائل روحی و روانی باشگاه بهم نخورد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: رویکرد باشگاه باید طوری باشد که بتواند در اسرع وقت بدهی‌ها را صاف کند. در این مساله تاثیر روحی روانی روی تیم بسیار مشاهده می‌شود. پشت گوش انداختن این مساله برای باشگاه عواقب دارد. به نظر من  اولین کاری که باید انجام شود این است که مبلغی را جدا کنند و بدهی‌ها را ریشه کن کنند چون بدهی‌ها مثل بختک روی استقلال افتاده است و باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به پیشنهاد به دایی

موسوی درباره اختلافاتی که میان فرهاد مجیدی و کادر مدیریتی جدید باشگاه استقلال وجود دارد خاطرنشان کرد: هنوز نه به بار است نه به دار است.  نمی‌دانم این اختلافات از کجا پیش نیامده است. هنوز اتفاقی نیفتاده است که بخواهد اختلافی پیش بیاید. او شاید با کادر قبلی راحت‌تر بوده و قول‌هایی داده شده بود که مجیدی روی آن‌ها حساب کرده بود. اما با وجود این کادر مدیریتی جدید فرهاد به عنوان مربی باید حرفه‌ای عمل کند و باید ببیند که برنامه باشگاه چیست و تابع آن برنامه باشد و کار خودش را انجام دهد. چون اگر فرهاد وارد این مسائل بشود، بازیکنان به خوشان اجازه می‌دهند در این رابطه به خودشان اجازه دخالت دهند.

او تاکید کرد: وقتی مدیریت ضعیف باشد، همه به خودشان اجازه می‌دهند از قول خودشان حرف بزنند اما اگر مدیریت باقدرت جلو برود، کسی به خودش اجازه نمی‌دهد که درباره مدیریت حرفی بزند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: باید مدیرعامل جدید استقلال پول داشته باشد تا مشکلات را برطرف کند که منابع مالی را وارد باشگاه کند. همه باید به باشگاه کمک کنند. از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال از این بحران بیرون بیاید.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید احمد سعادتمند استقلال علی موسوی بازیکن پیشین بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898826

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر