Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@21:52:17 GMT

تانکر حامل شیر در اصفهان واژگون شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۰۷۱

تانکر حامل شیر در اصفهان واژگون شد

فرهاد کاوه آهنگران روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۱۱ دقیقه ظهر امروز، وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش‌نشانان ایستگاه ۶ به محل عزیمت کردند.

وی افزود: حضور به موقع ماموران مانع ایجاد حریق شد، اافزود: واژگونی این تانکر سبب نشت گازوئیل از مخزن آن شده بود که با تلاش آتش‌نشانان از بروز انفجار و حریق جلوگیری و محل حادثه ایمن سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش‌نشانان ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه پس از تایید ایمنی و رفع خطر کامل از تانکر حامل شیر و تحویل آن به پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.

۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پلیس راهور شیر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس