Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمودرضا مرادی» روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری افزود: در چند روز گذشته تعداد بیمارانی که نیاز به بستری و ICU داشتند بیشتر شده اما تعداد بیماران سرپایی کاهش یافته است.

او گفت: از چند روز پیش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و زنجان علاوه بر بیماران بستری، به عنوان پایلوت کشوری اقدام به انجام تست‌ PCR برای بیماران سرپایی با نظر پزشک نیز نموده‌اند که این امر موجب افزایش آمار مبتلایان شده اما در کنترل اپیدمی به ما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در ایام نوروز ۱۵۴ هزار مسافر به استان وارد و هفت هزار و ۶۰۰ نفر نیز از استان خارج شده اند که این تعداد بالقوه احتمال بروز اپیدمی را بیشتر می کند.

مرادی یادآوری کرد که طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان باید حفظ شود و در غیر اینصورت احتمال افزایش بیماری وجود دارد.

هر بیمار توان آلوده کردن سه نفر را دارد

رییس بیمارستان گلستان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در ابتدای همه گیری هر بیمار توان آلوده کردن سه نفر را داشت اما هم اکنون این شیب در حال تعدیل و تنزل است.

دکتر «سیاوش وزیری » افزود: اگر مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان‌ها در سطح ۲۵ درصد باشد، میانگین مراجعات روزانه در کشور حدود ۹۰ هزار نفر خواهد بود و اگر این سطح به ۴۰ درصد برسد این مراجعات به ۱۰ هزار نفر کاهش می یابد.

او گفت: با توجه به اینکه هر استان شرایط خاص خود را دارد، لذا برای کل کشور نمی توان یک الگوی واحد در نظر گرفت.

اسامی ۱۰۰ هزار مهمان در سامانه ثبت شده است  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از استان‌های دیگر به عنوان میهمان در سامانه ثبت نام شده اند که کد ملی این افراد وجود دارد، که برای دسترسی به شماره همراه آنان نیازمند کمک ثبت احوال و مخابرات هستیم.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» افزود: با توجه به اینکه اجباری در خصوص طی نمودن دوره نقاهت بیماران در نقاهتگاه ها وجود ندارد، از این امر استقبال نمی شود و بیماران تمایلی به حضور در نقاهتگاه‌ها ندارند.

سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۳۱۸ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۶ نفر فوت شدند.

شکیبا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز هزار و ۴۱۵ نفر بستری شدند که از این تعداد هزار و ۲۲۱ نفر ترخیص شده و۱۵۸ نفر نیز اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایام نوروز بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی فوت مخابرات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی