Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:40:35 GMT

مدیرعامل موسسه جام‌جم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۴۳۹

مدیرعامل موسسه جام‌جم منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قندهاری‌نیا به عنوان مدیرعامل موسسه جام جم منصوب شد. مراسم معارفه او امروز ظهر در محل موسسه جام‌جم برگزار شد.

پیش از او سید میثم سید صالحی به‌عنوان سرپرست موسسه جام جم  مسئولیت داشت.

قندهاری نیا متولد سال ۱۳۶۲ در شهر مشهد است.

او دارای سوابق اجرایی و آموزشی متعددی است که از آن جمله می‌توان به سمت مدیریت روابط عمومی و معاون تشکیلات و ارتباطات مرکز کانون­های فرهنگ و اندیشه دانشگاه­ها، مشاوره اجرایی مدیر عامل خبرگزاری برنا، دبیری کمیسیون تبلیغات محیطی حرم مطهر در سازمان آستان قدس رضوی، مشاور رئیس و مدیرکل روبط عمومی و امور بین الملل، سرپرست موسسه فرهنگ و رسانه و خبرگزاری شهر، معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر فرهنگی هنری موسسه پژوهشی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) و مدیرعامل موسسه فرهنگی خانه ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قندهاری همچنین از آبان ۹۷ مسئولیت معاون اجرایی روزنامه جام‌جم را برعهده داشت و از تیر ۹۸ نیز به عنوان قائم‌مقام موسسه منصوب شده بود.

کد خبر 4893924

منبع: مهر

کلیدواژه: روزنامه جام جم حکم انتصاب ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ادبیات گردشگری ترجمه ادبیات جهان شیوع کرونا درگذشت چهره ها خبرگزاری مهر معماری میراث فرهنگی صنایع فرهنگی رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان موسسه جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان