Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقیمی از برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در قم با رویکرد فضای مجازی و... خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «ابوالقاسم مقیمی» در جلسه ستاد تسهیلات زائرین با موضوع نیمه شعبان در سالن جلسات استانداری با ذکر این مطلب که برنامه ریزی نیمه شعبان از بهمن سال 98 آغاز شده است، گفت: پس از شیوع کرونا قرار شد که فعالیت ها در سه عرصه دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، افزود: در جهت اطلاع رسانی برنامه‌ها، بیش از 200 بنر در سطح شهر نصب شد و فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در قالب فضای مجازی از جمله محتویات این بنرها به شمار می‌رفت.با همکاری حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی، فراخوان شعر ویژه قم اعلام شد که تاکنون 100 اثر دریافت شده است، همچنین قمپز ویژه اشعار طنز در فضای مجازی از طرف حوزه هنری برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شدیم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع روانشناسی دینی و ارائه نکات پندآموز ویژه خانواده‌ها و ارائه مشاوره‌های روانشناسی به صورت آنلاین، اظهارکرد: با توجه به آسیب‌ها و ترس و استرس در شرایط کرونایی از دیگر برنامه‌های طراحی شده در این ایام است.

 

وی افزود: در روزهای نخست سال جدید، 290 مشاوره آن‌لاین خانوادگی و روانشناسی از طرف فرهنگسرای خانواده در قم انجام شد. فراخوانی برای هنرمندان در جهت توصیه‌هایی پیرامون مقابله با استرس و در خانه ماندن اعلام شد، همچنین یکی از طرح‌های مهم، تقدیر از مدافعان سلامت است که 5 کلیپ در این باره تولید شد، ضمن اینکه 15 کلیپ زیبا از حضور جوانان و گروههای جهادی به مرحله تولید رسید.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: در جهت سرگرمی خانواده‌ها در این ایام، برنامه تلویزیونی شهر من شامل تولیدات مختلف و آیتم های طنز و نمایش و مباحث روانشناسی و معرفی کتاب در حال پخش است.بخش سرود به صورت مسابقه و برگزاری جشنواره ناخوانده مهمان ویژه مسابقه عکس ویدئو و متن با موضوع همدلی و نیمه شعبان و مبارزه با کرونا و ...فراخوان شد که در هفته اول از سال جدید، قرعه کشی انجام و جوایز اهداء شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جمکران مسجد نیمه شعبان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان محمدی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مازندران از برگزاری آزمون مصاحبه‌ای ارزیابی تخصصی و بررسی صلاحیت حرفه‌ای و عمومی متقاضیان فعالیت روانشناسی و مشاوره خبر داد.

او گفت: دی ماه سال گذشته براساس آزمون متقاضیان فعالیت کار روانشناسی و مشاوره ۲۷۱ نفر قبول شدند که امروز بعد از گذراندن آزمون مصاحبه ارزیابی تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برابر قانون گواهی و پروانه اشتغال می‌گیرند.

خان محمدی افزود: پذیرفته شدگان به عنوان روانشناس و مشاور در مجموعه‌های خصوصی و پزشکی و... فعالیت کاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد