Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی اعتبارات طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ جلسه بررسی اعتبارات طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که رییس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از معاونین وزرا و دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، نماینده وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آبیاری و کشت در این اراضی ارایه کرد.

در این نشست همچنین موضوع منابع مالی مورد نیاز برای احیاء، تکمیل و اجرای این پروژه‌ها در اراضی استان‌های خوزستان و ایلام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی آخرین برآوردها از منابع مالی مورد نیاز و برنامه زمان بندی تکمیل این طرح‌ها، تصمیمات لازم در خصوص ادامه فرایند اجرای این پروژه ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان ایلام جهانگیری اعتبارات کرونا خوزستان و ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون