Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@21:48:22 GMT

همتی به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۰۱۱

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کریم همتی

در اجرای بند (۵) قسمت (ب) ماده (۱۰) قانون اصلاح اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲.۲۴ مجلس شورای اسلامی، با عنایت به معرفی شورای عالی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با جلب بیش از پیش مشارکت مردم نوع‌دوست و شریف ایران و سازمان‌های مردم نهاد داخلی و بین‌المللی و تعامل مثبت و سازنده با سازمان صلیب سرخ جهانی و مؤسسات مرتبط جامعه ملل و کشور‌ها نسبت به ارائه بهنگام خدمات انسان‌دوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و به ویژه در شرایط کنونی کشور جهت مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا اقدام نمایید.

توفیق شما را در تحقق اهداف آن جمعیت با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور جمعیت هلال احمر قانون جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای هلال احمر ایران صلیب سرخ جامعه ویروس دولت جمهوری اسلامی جامعه جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی دولت رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم