Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:49:24 GMT

مسائل معیشتی در اولویت کمک گروه‌های مردمی یزد است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۰۵۲

مسائل معیشتی در اولویت کمک گروه‌های مردمی یزد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صدوقی، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر یزد ضمن قدردانی از شورای شهر و شهرداری بر لزوم آمادگی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: کرونا ابعاد مختلفی دارد که برخی مسائل آن به مرور ایجاد می‌شود و با همراهی مردم به طور قطع از مشکلات پیش آمده عبور خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با همت مسئولان و نیت بلند خیران، خوشبختانه در حوزه کمک‌های درمانی با کمبود مواجه نیستیم و در حوزه بهداشت هم نیازهای مرکز بهداشت استان پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدوقی ادامه داد: با کمک گروه‌های مردمی و شهرداری یزد مسائل معیشتی در اولویت قرار گرفت و در دو مرحله بسته‌های غذایی و بهداشتی تهیه و توزیع شد.

وی افزود: باید بستری فراهم کنیم که به سمت زندگی با کرونا برویم و سیاست جامعی برای حفاظت از نیروهای کار و مردم در اجتماع داشته باشیم.

صدوقی بر کمک به اشتغال‌های خرد تاکید کرد و ادامه داد: بسترسازی برای کسب و کارهای خرد با راه اندازی سایت اینترنتی و فروش آنلاین از دیگر مواردی است که با گروه‌های مختلف دنبال می‌شود تا مشاغلی که با مشکل روبرو هستند از این طریق به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل خانه فرهنگی صدوقی عنوان کرد: این بسترسازی در حوزه پزشکی با راه اندازی مشاوره تلفنی بر بستر وب آغاز شده و سایر بخش‌های سلامت هم اعلام آمادگی کردند تا در این طرح مشارکت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات اشتغال و رکودی که ممکن است در آینده با آن روبرو باشیم، جلساتی با اصناف و فعالان بخش‌های اقتصادی و گردشگری آغاز شده و امیدواریم اقدامات مؤثری برای استان رقم بخورد.

کد خبر 4893960

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمد صدوقی ویروس کرونا شوراي شهر يزد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند