Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند جلال احمدی به راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام پزشکان و پرستاران داوطلب در بیمارستان‌های ریفرال کرونا اشاره کرد و افزود: همکاران پزشک، اینترن و پرستار که مایل به همکاری داوطلبانه در این بیمارستان‌ها هستند برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت معاونت درمان مراجعه کنند تا در صورت نیاز با بیمارستان‌ها همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم به یاری خداوند و همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه تلاش و همت ستودنی و بالای تمامی پرسنل حوزه بهداشت و درمان و البته احساس مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه بتوانیم هرچه سریعتر بر این چالش و آزمایش پیروز شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تمامی پرسنل درمانی و ستادی و همچنین از مردم خوب استان خراسان جنوبی که با در خانه ماندن ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

وی گفت: در ایام نوروز ابلاغ دستورالعمل معاونت درمان وزارت به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه مبنی بر ضرورت آماده باش کامل و پاسخگویی و حضور کارکنان مربوطه در واحدهای ارائه دهنده خدمت رسانی و برنامه کشیک نوروزی مراکز درمانی، تدوین و ابلاغ برنامه کشیک نوروزی آزمایشگاه‌های استان به مدیر امور آزمایشگاه‌ها، تنظیم برنامه دندانپزشکی واحد دندانپزشکی ثامن دانشگاه برای تعطیلات نوروزی به صورت فعالیت شبانه روزی و همچنین تعیین فضای فیزیکی و اقلام و تجهیزات ضروری نقاهتگاه‌ها در همه شهرستان‌های استان به نسبت جمعیت و شرایط شهرستان انجام شد.

احمدی بیان کرد: در این ایام بازدید از بیمارستان‌ها، مرکز اورژانس ۱۱۵ و MCMC انجام شده و ضمن تبریک سال جدید از نزدیک بر روند خدمت رسانی به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا نظارت صورت گرفته و به صورت روزانه آمار کرونا جمع آوری و آنالیز به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

وی به شرکت در جلسات ستاد کرونا استان و دانشگاه و پیگیری انجام مصوبات آن توسط پرسنل ستادی معاونت درمان اشاره کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) ICU۲ بیمارستان امام رضا (ع) به بیماران کرونایی برای بیماران جراحی اختصاص پیدا کرد.

بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند پس از شیوع کرونا در کشور به عنوان بیمارستان اصلی پذیرش و بستری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا انتخاب و تجهیز شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید

امتداد - میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دور جدید بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال 1403، به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید شهید فیاض‌بخش تهران، در جلسه‌ای مشترک با عوامل اجرایی این پروژه، بر ضرورت اتمام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهره‌برداری از این مرکز درمانی جهت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان تأکید کرد و گفت: امانت‌داری شقوق مختلف دارد که یکی از آن‌ها همین مسئولیت‌پذیری نسبت به اموالی است که در اختیار ما قرار داده شده و از این باب وظیفه داریم پروژه‌های عمرانی خصوصاً در حوزه درمان را که برخی از آن‌ها مثل همین پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش از دوره‌های قبل نیمه‌تمام باقی مانده؛ در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، موسوی در جریان این بازدید در نشستی با حضور مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران، رئیس بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران و عوامل اجرایی پروژه احداث ساختمان جدید این بیمارستان، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران این پروژه، خواستار تکمیل و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ در هدف‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی، سالی است که همه پروژه‌های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت‌های قطعی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید است.

وی در مورد وضعیت احداث پروژه بیمارستان فیاض‌بخش افزود: این پروژه به مراحل پایانی رسیده و به‌زودی آماده ارائه خدمت به ملت شریف ایران خصوصاً بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی خواهد بود؛ هرچند انتظار می‌رفت برخی از پروژه‌ها در زمان کوتاه‌تری به اتمام برسند. اما به هر حال طی ماه‌های آینده پروژه بیمارستان جدید فیاض‌بخش با همت شما عزیزان به اتمام رسیده و تجهیز خواهد شد تا بیمه‌شدگان عزیز بتوانند از خدمات گسترده و به‌روز این مرکز بزرگ درمانی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ان‌شاءالله ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند تکمیل و بهره‌برداری شامل آخرین اقدامات ساختمانی، تجهیز بیمارستان و استقرار نیروی انسانی بخش‌های مختلف انجام خواهد شد و ظرفیت خدمت‌رسانی یکی از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در اختیار بیمه‌شدگان عزیز قرار خواهد گرفت. این وظیفه ما است که در فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی حق مردم را رعایت کنیم و امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم؛ چه این اموال، امانت مردم در دست ما است و در دنیا و آخرت باید نسبت به این امانت پاسخگو باشیم.
بر اساس این گزارش در جریان این بازدید، عوامل اجرایی پروژه احداث بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی شهید فیاض‌بخش تهران، ضمن ارائه گزارش‌هایی درباره بخش‌های مختلف این پروژه از جمله روند تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی، از پیشرفت این پروژه خبر داده و نسبت به تکمیل آن ظرف ماه‌های آینده ابراز امیدواری کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید