Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده برگزاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و اعیاد و سایر مراسمات بطور کلی لغو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به در پیش بودن جشن‌های نیمه شعبان و ولادت پر خیر و برکت قطب عالم امکان، حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و بیان داشت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیروی از دستور العمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، همایش شعر عربی و مسابقه نقاشی با موضوع مهدویت بصورت مجازی برگزار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی بر تشویق و ترغیب مردم جهت برگزاری احیاء در منازل (احیاء خانوادگی)، توزیع بسته‌های معیشتی، آذین بندی و تبلیغات محیطی در معابر و خیابان‌ها در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد.

براساس این گزارش؛ سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه دراین جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه فضای مجازی اخبار فرهنگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال