Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@08:49:05 GMT

۲۱ میلیون عدد آمپول تقلبی بدنسازی در دماوند کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۰۳۰

۲۱ میلیون عدد آمپول تقلبی بدنسازی در دماوند کشف شد

به گزارش دوشبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی با اطلاع از وجود انبار مربوط به داروهای تقلبی بدنسازی، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پلیس با بررسی میدانی و اطمینان از صحت اخبار واصله، در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ متهم و کشف ۲۱ میلیون عدد آمپول بدنسازی تقلبی و غیرمجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
فاضلی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان دماوند گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی و خروجی‌های شهرستان دماوند به سمت استان مازندران و شهر ایوانکی از توابع استان سمنان مسدود و رفت و آمد خودروها مورد ارزیابی قرار گرفت و نیروهای هلال احمر وضعیت سلامتی افراد را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: در این طرح مسیر ورودی خودروها در پنج شهر دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان نیز با استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی های مورد بررسی قرار گرفته و افراد غیربومی اجاز ورود به این شهرها را نداشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: افرادی که برای رفتن به محل کارشان قصد خروج از شهرستان داشتند، با هماهنگی فرمانداری برگه سبزهایی در اختیارشان قرار گرفت تا برای ورود و خروج از شهرستان با مشکل روبرو نشوند.
وی گفت: میزان تردد در مسیرهای مواصلاتی دماوند ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته که این امر باعث کاهش تصادفات و جرائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان شد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان دماوند راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران فرماندهی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟