Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:25:25 GMT

روبرتو مانچینی و اظهارنظر جالب درباره‌ مهاجم جنجالی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۱۲۶

روبرتو مانچینی و اظهارنظر جالب درباره‌ مهاجم جنجالی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از ماریو بالوتلی انجام داد.

به گزارش 'ورزش سه"، ماریو بالوتلی یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال طی سال های اخیر به حساب می آید. این بازیکن ایتالیایی همواره با ظاهر عجیب و غریب خود و البته رفتار منحصر به فردش شهرت داشته است. بالوتلی در این فصل ۱۹ بازی برای برشا انجام داده و موفق به ثبت پنج گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری شانس کمی را برای حضور بالوتلی در رقابت های یورو متصور هستند اما با این وجود سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتقاد دیگری دارد. او در این باره گفت: " ماریو به خاطر خصوصیاتی که داشته و دارد یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا به حساب می آید. با این وجود او در این فصل خیلی عملکرد ویژه‌ای در برشا نداشته است و خودش هم این موضوع را می‌داند.

 

امیدواریم ما این است که او به همان بازیکن سال ۲۰۱۲ که در یورو شرکت کرد تبدیل شود. درهای تیم ملی همیشه به روی ماریو بالوتلی باز است. "

 

 

 

 

مانچینی در ادامه پیرامون امیدواری برای قهرمانی در رقابت‌های یورو و لیگ ملت ها نیز گفت: " من از داشتن این تیم ملی بسیار خوشحال هستم حتی اگر برای مدت طولانی یکدیگر را ندیده باشیم. ما تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و هدف مان قهرمانی در مسابقات لیگ ملتها و یورو است."

ماریو بالوتلی روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریو بالوتلی روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا ماریو بالوتلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید