Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، دکتر وردکار با تعلیق فعالیت خود در دولت ایرلند، برای کمک به کنترل شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا به یک شیفت فعالیت در بیمارستان می‌پردازد.

وی که پیش از انتصاب به عنوان وزیر و سپس نخست وزیر به مدت هفت سال در بخش بهداشت و درمان فعال بود، از سال ۲۰۱۳ تمرکز خود را روی فعالیت‌های سیاسی‌ گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر نخست وزیری با اعلام این خبر اعلام کرد: با توجه به فعالیت پزشکی بستگان دکتر وردکار، وی نیز تمایل دارد کمکی هرچند کوچک در حوزه‌های تخصصی خود به جامعه درمانی ایرلند داشته باشد.

به گزارش نشریه تایمز ایرلند، وی فرزند یک دکتر و یک پرستار است و دو خواهر وی به همراه همسرانشان در سیستم درمانی ایرلند مشغول به فعالیت هستند.

ماه گذشته، مارس، وزیر بهداشت ایرلند طی یک فراخوان از افراد واجد شرایط کمک به سیستم درمانی این کشور درخواست کمک کرد و گفت کشورتان به شما احتیاج دارد. 

از اواخر سال گذشته میلادی ویروسی جدید از خانواده کرونا با درنوردیدن جهان، بحرانی جدی برای بیش از دویست کشور به وجود آورده است.

کد خبر 498315 برچسب‌ها كروناويروس ایرلند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ایرلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند