Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:59:43 GMT

سرنخی که هالند به دست مادرید داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۴۵۶

سرنخی که هالند به دست مادرید داد

هالند به تازگی در صفحه مجازی خود به تمجید از ستاره رئال مادرید پرداختی، تمجید و تعریفی که به نظر بدون دلیل نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، حالا که ریالی ها اعلام کرده اند با جدیت به دنبال جذب ارلینگ هالند نروژی هستند، می‌شود گفت که کوچک‌ترین حرکتی از سوی این ستاره جوان را می‌توان به منزله جواب مثبت به پیگیری ریالی ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند به تازگی در یک چالش اینستاگرامی که در آن به سوال هواداران خود پاسخ می‌داد، سیگنال مثبتی نیز برای رئال ارسال کرد.

یکی از هواداران هالند از وی درباره وینیسیوس جونیور پرسید. این هوادار اشاره کرده بود که وینیسیوس مانند هالند ستاره جوانی است که موفق شده در رئال مادرید به خوبی بدرخشد. هالند نیز به این سوال هوادارش پاسخ داد و گفت: وینیسیوس بازیکن بسیار خوبی است. یک استعداد برتر.

پاسخ دادن به این سوال از آن جایی جالب توجه است که هالند خودش سوالات را انتخاب کرده و پاسخ دادن به این سوال به معنای این است که مهاجم دورتموند کاملاً از عمد این سوال را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.

هالند پیش از این نیز سرنخی به لیورپول داده و به تمجید از سادیو مانه پرداخته بود. وی در پاسخ به سوال یک هوادار سالزبورگ در رابطه با نظرش راجع به بهترین بازیکن آفریقا گفته بود: بازیکنان آفریقایی زیادی در این سال‌ها بازی کرده اند اما در حال حاضر فکر می‌کنم سادیو مانه بهترین باشد.

به هر ترتیب هالند و وینیسیوس ستارگان ۱۹ ساله دو تیم مطرح دنیا هستند. با توجه به سرنخ هالند به رئال، بعید نیست که در آینده شاهد حضور او در کنار وینیسیوس در خط حمله رئال باشیم.

کد خبر 417721

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارلینگ هالند فوتبال اروپا دورتمند رئال مادرید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏