Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:39:58 GMT

اهدای بسته های بهداشتی به خبرنگاران یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۶۶۰

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری بسیج رسانه و قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی سپاه فتح بسته های بهداشتی بین خبرنگاران شهر یاسوج توزیع شد.

سروان پاسدار "فخرالدین رضایی" افزود: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای بحث شیوع کرونا، فعالیت و تلاش های بسیار خوبی در موضوع آموزش و اطلاع رسانی مقابله با کرونا داشتهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پایگاههای خبری، خبرگزاریها و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در کنار صدا و سیمای استان با استفاده از همه ظرفیت رسانهای نسبت به وظایف خود عمل کردند و همانند دستگاههای خدمات رسان تعطیلی نداشتند تا بتوانند آخرین اخبار و اطلاعیههای مربوط به مقابله با کرونا را به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد برسانند.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از رسانه های استان تصریح کرد: پوشش اخبار و اطلاعیههای شورای مقابله با کرونا در استان و دانشگاه علوم پزشکی، گفت و گو با پزشکان و متخصصین استان در خصوص روش های مقابله و پیشگیری از کرونا، بازتاب خدمات کادر درمانی عزیز و دلسوز استان، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران استان جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن، حمایت رسانه ای از اقدامات قابل تقدیر صاحبان خانه و مغازه برای بخشیدن کرایهها بخشی از اقدامات و خدمات رسانههای استان بوده است.
رضایی ادامه داد: اطلاع رسانی خدمات نیروهای نظامی و انتظامی استان که در بحث غربالگری ورودیها، حفظ امنیت و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی فعال بودند و نیز حمایت رسانه ای از تلاش های کادر درمانی استان و همچنین نیروهای جهادی که در امر تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی معابر خدمات قابل تقدیری ارایه کردند از دیگر فعالیت رسانههای استان بوده است.  
وی بیان کرد: انتظار داریم با توجه به خدمات جهادی و تلاش های اصحاب رسانه در این ایام،  وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به معیشت اصحاب رسانه داشته باشد و هرچه سریع تر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی سپاه فتح و گروه های جهادی بسیج نسبت به ضدعفونی دفاتر رسانه ها و اهدای بسته های بهداشتی به رسانه های فعال استان خدمت رسانی کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، رضایی افزود: جشنواره رسانه ای مقابله با کرونا نیز با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است که خبرنگاران استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن بهرهمند شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اصحاب رسانه خبرنگاران بسيج رسانه كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم