Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:03:50 GMT

فوت ۱۷ نفر در بروجرد بر اثر ابتلای به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۷۸۶

فوت ۱۷ نفر در بروجرد بر اثر ابتلای به کرونا

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کاکاوند عصر دوشنبه در کارگروه اجتماعی مخصوص برنامه ریزی برای مقابله با کرونا در فرمانداری بروجرد اظهار داشت: بیماری کرونا قرار نیست توسط یک نهاد کنترل شود بلکه همکاری همه جانبه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: در حال حاضر دچار پاندومی شده ایم به طوری که ۲۰۹ کشور درگیر بیماری کرونا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: در کشور به سمت شیب تند می‌رویم و به تبع آن در بروجرد به ویژه در جنوب شهر آمار مبتلایان رو به افزایش است و در این رابطه با نشانه‌های خوبی مواجه نیستیم.

کاکاوند گفت: از اول اسفند تا کنون ۱۷ فوتی در بروجرد براثر بیماری کرونا داشته ایم و سعی می‌کنیم میزان بستری را همچنان ثابت نگه داریم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم مردم در قرنطینه خانگی بمانند و در خانه ماندن را ادامه بدهند تا پیک دوم بیماری که پیش رو داریم را با تلفات کمتری پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن