Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@22:39:00 GMT

جزئیات پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۳۲۰

جزئیات پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، ‌عبدالناصر همتی در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی ضمن تشریح جزئیات برخی سیاست های کرونایی دولت، اعلام کرد: بانک مرکزی از طریق کاهش 250 هزار میلیارد   ریالی ذخیره قانونی بانکها وبا همراهی بانکها امکان تأمین اعتبار 750 هزار میلیارد ریالی با نرخ 12 را فراهم ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در خصوص جزئیات وام یک میلیون تومانی به خانوار یارانه بگیر گفت: پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به 23میلیون خانوار یارانه بگیر با نرخ12 درصد وباز پرداخت24ماهه با تنفس4ماهه به تصویب ستاداقتصادی دولت رسید.که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

همتی افزود: با تأئید مقام معظم رهبری یک میلیارد یورو برای پشتیبانی از هزینه های عمدتاً درمانی ناشی از کرونا اختصاص یافت. بانک مرکزی با خرید این مبلغ ارزی، معادل ریالی آن را دراختیار سازمان برنامه خواهد گذاشت.  

وی با بیان اینکه امروز در جلسه ای در حضور معاون اول محترم رئیس جمهور، برنامه ریزی لازم برای تأمین دارو  و کالاهای اساسی سال 99 انجام شد، تصریح کرد:‌ درخواست بانک مرکزی برای دسترسی به حق خود در صندوق بین المللی پول و استفاده از آن برای کمک به برنامه مقابله با مشکلات ناشی از شیوع  ویروس کرونا، در جریان مراحل اداری است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا