Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@21:08:39 GMT

تعرفه‌های واردات کالا در سال ۹۹ ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۴۷۹

تعرفه‌های واردات کالا در سال ۹۹ ابلاغ شد

تغییرات تعرفه‌های واردات کالا در سال ۹۹ جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد. به گزارش پول نیوز، مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران در بخشنامه‌ای جدول تعرفه‌ها و حقوق ورودی کالاهای وارداتی را جهت اجرا در سال ۱۳۹۹ به گمرکات ابلاغ کرد که بر این اساس واردات ۴۶۴ ردیف تعرفه کالایی در سال ۹۹ مشمول تغییرات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بخشنامه شامل تغییرات در جدول تعرفه‌ها و حقوق ورودی کالاهای وارداتی در سال ۱۳۹۹ است که هرساله از طرف هیات وزیران تصویب و جهت اجرا ابلاغ می‌شود.
بر اساس این بخشنامه ۴۶۴ ردیف تعرفه مشمول حذف، ایجاد، افزایش یا کاهش حقوق ورودی شده است.
هر گونه تغییرات در جداول تعرفه‌ای کتاب مقررات صادرات و واردات با رعایت ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات از ابتدای سال ۹۹ از سوی گمرکات اجرایی سراسر کشور قابل اجرا است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مقررات کالاهای وارداتی تعرفه واردات گمرک سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در بسته در حاشیه خبر‌ها به موضوعاتی همچون دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان، اصراف نان در شورای آرد و نان فارس، گلباران مقبره سعدی که کنسل شد و بررسی شیار‌های جاده قدیم تخت جمشید به سعادت شهر پرداخته شده است.

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!