Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا در این بخشنامه آمده است: تا پایان روز ۲۲ فروردین ماه تمامی بخش‌نامه‌ها ،الزامات و دستورالعمل‌های صادرشده قبلی در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور ۲۰ درصدی کارکنان، تمهیدات و ممنوعیت‌های فعالیت اصناف به جز ضروری‌ها و ممنوعیت‌های ترددی لازم الاجرا و برقرار است.

در بخش دیگری از این بخشنامه با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای اجرا از تاریخ ۲۳ فروردین ماه ابلاغ می‌شود، عنوان شد: در خصوص  فعالیت ادارات، لازم است تا مدیران برای آن دسته از کارکنان دارای بیماری‌های خاص تنفسی قلبی و عروقی، دیابتی و کلیوی با ارائه مدارک معتبر پزشکی و همچنین زنان باردار شیرده و افراد بالای ۶۰ سال مرخصی بدون احتساب در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در استان در ادامه این بخشنامه آورده است: فعالیت ادارات دولتی و شرکت‌ها (قسمت ستادی) از روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارکنان (بدون اعتصاب کارکنان یادشده)، خواهد بود.

این بخشنامه می افزاید: یک سوم کارکنان نیز به صورت دورکاری و مرخصی بدون احتساب، وظایف محوله را انجام دهند و این درحالی است که ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ماه از ساعت هفت تا ۱۴ تعیین شده است.

در بخش دیگری از بخشنامه این ستاد ادامه فعالیت تمامی نیروهای خدماتی عملیاتی شهرداری ،آب و برق ،مخابرات ،گاز ،اورژانس و آتش‌نشانی بر اساس روال معمول تاکید شده و اضافه می کند: تمامی مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند.

رضا نجاتی همچنین با تاکید بر اینکه کسب و کارهای کم ریسک با رعایت پروتکل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سراسر استان از ۲۳ فروردین ماه می‌توانند فعالیت داشته باشند، آورده است: همچنین ضروری است تمامی الزامات و نیازهای بهداشتی جهت ایجاد شرایط و محیط‌های ایمن فراهم گردد و نظارت بر حسن اجرای پروتکل و الزامات بهداشتی بر عهده مرکز بهداشتی، اصناف و در صورت نیاز با همکاری بسیج خواهد بود.

در ادامه این بخشنامه آمده است: فعالیت کسب و کارهای پر ریسک شامل تالارها، استخرها، سینماها، سالن‌ها، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها و اماکن گردشگری، موزه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ستاد ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان همچنین از تعطیلی اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و مساجد تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد و برگزاری تمامی مراسم و جشن‌های مذهبی پیش رو را ممنوع اعلام کرد.

همچنین بر اساس این بخشنامه از ۲۳ فروردین ماه نیز حمل و نقل عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دستگاه‌های مربوطه دایر خواهد شد و این درحالی است که تردد بین استان ها تا ۳۰ فروردین ماه همچنان ممنوع و علاوه بر این ماموریت مدیران و کارکنان به تهران و سایر استان‌ها نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خوزستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خوزستان ویروس کرونا استانداری خوزستان ۲۳ فروردین ماه مدیریت بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد


محمدمهدی اسماعیلی  در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه بسیار با کیفیت و تبلور هنر ایران در زمینه قرآنی است.

وی با اشاره به نقش مهم و موثر بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه افزود: دولت وظیفه خود را تنها حمایت از بخش‌های خصوصی می‌داند. هر قدر حضور جریان‌های مردمی در یک فعالیت پررنگ‌تر باشد، می‌توان به تداوم آن فعالیت امیدوار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه هنر‌های قرآنی ریشه دیرینه در بخش‌های مختلف هنر ایران دارد، اظهار داشت: توصیه شد که بخشی از غرفه ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز که این روز‌ها در کشور ایتالیا برپا شده، به هنر‌های قرآنی اختصاص پیدا کند.

وی درباره برگزاری بازار‌های بزرگ برای هنر‌های تجسمی به ویژه هنر‌های قرآنی گفت: اواخر سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزاری بازار هنر ایران را تصویب و رئیس جمهور هم آن را ابلاغ کرد که یک گام مهم به شمار می‌آید. در حال حاضر برای اجرای بازار هنری قانون مصوب وجود دارد. البته خود بنده پیش از این هم آثار هنرمندان را به مسئولان فرهنگی دیگر کشور‌ها هدیه می‌دادم.

 نخستین نمایشگاه تخصصی هنر‌های قرآنی با عنوان روایت باران تا ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برقرار و بازدید از آن برای علاقه‌مندان آزاد است.

دیگر خبرها

  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • تهران بزرگ‌تر شد