Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر تماسی هم صورت بگیرد بعید است که ترامپ حاضر به پذیرش پیشنهاد کمک به ایران، شود.

«محمد مهاجری»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره مطرح شدن بحث استیضاح رئیس جمهور از سوی برخی منتخبین مجلس یازدهم و به تعبیری کری خوانی آنها و مطرح کردن خود قبل از ورود به مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: فکر می کنم بهتر است افرادی که برای مجلس یازدهم رای آوردند و انتخاب شدند، بدانند چند درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و چند درصد هم از کسانی که در انتخابات شرکت کردند به آنها و اصولگرایان رای داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس یازدهم حداکثر معدل رای 10 تا 12 درصد از مردم است. 

این فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره تلاش پزشکان ایرانی برای مقابله با کرونا به‌رغم مشکلات اقتصادی دولت با توجه به تحریم‌های آمریکا و در عین حال ادعای دروغین ترامپ برای کمک به ایران برای مقابله با کرونا نیز تاکید کرد: شخص ترامپ به دنبال این است که از فضای ایجاد شده ناشی از کرونا بتواند برای انتخابات آمریکا به نفع خودش استفاده کند و این مسئله را به جامعه آمریکا بقبولاند که توانسته است با ایران مذاکره کند. به نظرم ادعای کمک رسانی ترامپ به ایران بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا جنبه واقعیت. اگر تماسی هم صورت بگیرد، بعید است که ترامپ حاضر به پذیرش پیشنهاد کمک به ایران باشد. واقعیت این است که آمریکا در حال حاضر از روسیه و کشورهای دیگر درخواست کمک کرده بنابراین ترامپ و آمریکا خود، بیشتر نیازمند به کمک هستند. مسائل میان ایران و آمریکا مربوط به شخص دیگر، جای دیگر و در موضعی دیگر است که حل خواهد شد.

مهاجری درباره پیشنهاد میرسلیم مبنی براینکه اگر تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا نبود به مردم مستضعف آمریکا کمک‌رسانی می‌کردیم، نیز گفت: سخنان آقای میرسلیم با سخنان ترامپ تفاوتی ندارد. به هر حال آقای میرسلیم در قرنطینه خانگی هستند و دچار خستگی و افسردگی شده‌اند و حالا با این حالت افسردگی و خستگی، چنین سخنی را مطرح کردند. نباید این سخنان را جدی گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میرسلیم محمد مهاجری و اصولگرایان مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی