Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان از تولید ماسک‌های بهداشتی در کارگاه خیاطی بنیاد تعاون زندانیان این استان خبر داد. تاریخ انتشار: 07:30 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۲۹۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، عبدلی نژاد، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان ضمن بازدید از کارگاه تولید ماسک بنیاد تعاون زندانیان این استان گفت: این کارگاه خیاطی که پیش از این اقدام به تولید لباس‌های بیمارستانی می‌کرد، با توجه به احساس نیاز مردم کشور در شرایط بحرانی به تولید هر چه بیشتر ماسک‌های بهداشتی پرداخته و بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت خود را به تولید این ماسک‌ها اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: اقدامات بنیاد تعاون زندانیان در تولید اقلام بهداشتی از سوی مددجویان از تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در در کارگاه خیاطی تا آغاز پروژه تولید ۱۲ هزار لباس گان بیمارستانی در یزد توسط مددجویان وی افزود: در همین راستا کارگاه خیاطی زندان مرکزی کرمان تولید انبوه ماسک‌های بهداشتی را آغاز کرده است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان خاطرنشان کرد: این کارگاه روزانه تعداد هزار ماسک تولید می‌کند و تا هر زمانی که لازم باشد به تولید این محصول ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد تعاون زندانیان بنیاد تعاون زندانیان ماسک بهداشتی کرونا ماسک های بهداشتی کارگاه خیاطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدمهدی فداکار، در مراسم تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی کرمان گفت: حوزه کارگری استان کرمان به واسطه اینکه بخش بزرگی از آنها در معادن مشغول به کار هستند، شرایط سختی دارند.   وی، افزود: تولید در استان کرمان افزایش یافته و موفق شدیم در تولید ملی نقش بیشتری داشته باشیم و این افتخار مرهون افرادی است که در این حوزه نقش دارند.   استاندار کرمان،با بیان اینکه چند سالی است که شعار اصلی کشور بر محوریت تولید است و کارگران، نقش اصلی را در تولید دارند گفت: استان کرمان در بحث امنیت شغلی نسبت به دیگر استان‌ها با مشکل کمتری مواجه است و شرکت‌های بزرگ استان همچنان خط تولید و ظرفیت‌های جدید ایجاد می‌کنند که نیاز به کارگر دارد.   وی تصریح کرد: زمان رسیدگی به دعاوی کارگری در استان کرمان تا 60 درصد کاهش یافته و این مسئله به حل مشکل کمک می‌کند    

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد