Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:11:17 GMT

والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۲۱۵

والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از فسخ قرارداد ایگورکولاکوویچ فدراسیون والیبال برای حضور خوب تیم ملی در المپیک توکیو به دنبال جذب مربی است.

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی والیبال گفت: به دلیل اینکه اتحاد وجود ندارد و فضای کار همیشه برای مربی ایرانی دشوار است، گزینه ایرانی مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان خارجی همیشه به هزار و یک دلیل در مصونیت قرار دارند و تحت تأثیر اتفاقات قرار نمی‌گیرند.

کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: با نسلی که در حا ل حاضر والیبال ایران دارد مانند بازیکنانی مانند سعید معروف، موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور و… این بازیکنان شاید تا چهار سال دیگر بتوانند برای ایران بازی کنند، زمان مناسبی برای خلق شگفتی برای تاریخ ورزش ایران است.

تندروان تصریح کرد: اگر جمع بندی نهایی مربی ایرانی باشد باید همه از او حمایت کنیم اگر گزینه خارجی مدنظر است، باید در کوتاه مدت و دراز مدت به سود تیم ملی باشد. والیبال ایران، والیبال تکنیکی است و می توا نیم مربیانی از ایتالیا، فرانسه، برزیل و یا آرژانتین استفاده کنیم چرا که آنان نیز والیبال تکنیکی دارند. اما در بلوک شرق اینگونه نیست. در بلوک شرق مثل بلغارستان، تمرکز آنها روی قدرت است. اگر مربی ای از این منطقه برای تیم ملی انتخاب کنیم هرچقدر هم که نام مربی بزرگ باشد اما به سود والیبال ما نخواهد بود چرا که آنها بر پایه قدرت کار می‌کنند بر خلاف والیبال ایران که بازیکنان بر روی تکنیک کار کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مربیان آرژانتینی، برزیلی و ایتالیایی چون از سبک تکنیکی نشأت می‌گیرند بسیار به سود والیبال ما خواهد بود. در زمانی که ولاسکو در ایران حضور داشت تمام ریز و جزئیات تکنیک را ارتقا داد. بنابراین ما باید از مربیانی اینچنینی استفاده کنیم چرا که ژن، نسل و تیم ما این گونه است. سبک مهم است و باید مربیانی به کار گرفته شوند که از نظر تکنیکی به تیم کمک کنند.

کد خبر 4892476 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال سعید معروف میلاد عبادی پور والیبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان فیفا کشتی آزاد کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو کسب سهمیه المپیک والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال

در این ویدئو صحنه‌هایی از تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان