Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از پلمپ ۱۴۸ واحد صنفی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم خبر داد و گفت: دستگاه تولید ماسک با ظرفیت ۱۰۰ هزار عدد در روز وارد استان شد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: پس از مصوبه قبلی در خصوص صنوف ممنوعه و با فعالیت محدود، پیشنهاد خود را به وزارت کشور ارسال کردیم که در قالب همین موضوع، نظارت بر صنوف در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: 6 تیم گشت متشکل از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی با جدیت بر روند فعالیت صنوف ممنوع نظارت کردند.

وی تصریح کرد:علاوه بر بازرسی‌ها در تنظیم بازار و تخلفات اقتصادی، بخشی از نظارت‌ها از ابتدای سال پیرامون فاصله‌گذاری اجتماعی انجام گرفت و در این مدت 2 هزار و 186 بازدید و تذکر انجام و درنهایت 148 مورد از صنوف متخلف توسط تیم اماکن نیروی انتظامی و بخشی نیز توسط تیم دادستانی پلمپ شد.

سیجانی خاطرنشان کرد: پیرامون کسب‌وکار حداقلی برخی از صنوف در فروش اینترنتی با تلاش فناوری اطلاعات و حمایت دادستانی و فرمانداری اقدامات خوبی انجام شد و علاوه بر شناسایی فروشگاه‌های جدید به تقویت فروشگاه‌های قبلی در فروش اینترنتی پرداختیم.

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران/ پلمپ 111 مجموعه ورزشی پایتخت در 10 ماه گذشتهمراکز غیرمجاز زیبایی پوست در استان کهگیلویه بویراحمد پلمپ شدواحدهای غیررسمی اقامتی مشهد زیر تیغ نظارتی؛ پلمپ 350 واحد اقامتی متخلف

وی گفت: در فروش میوه برای نخستین بار 15 تن پرتقال و سیب به‌طور اینترنتی توزیع شد، همچنین در تأمین ماسک شرایط استان در تولید و توزیع روند بهتری را در پیش گرفت و بخشی از ماسک‌ها به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری به فروش رسید تا وضعیت توزیع به‌خوبی رصد شود و مردم نیاز به تردد در سطح شهر نداشته نباشند و برای توزیع عادلانه نیز بستر خوبی ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: در کنار ماسک، ژل و محلول ضدعفونی‌کننده نیز ارائه می‌شود تا با توجه به تقاضای شهروندان، بتوانیم نیاز فعلی را تأمین کنیم.

وی در مورد فاصله‌گذاری هوشمند بیان کرد: همفکری لازم با اتاق اصناف انجام و ابلاغی به‌صورت سراسری اعلام شد تا وضعیت صنوف پر ریسک همچون آرایشگاه‌ها، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها و باشگاه‌ها احصاء و صنوف کم ریسکتر مشخص شود.

سیجانی در پایان اظهار داشت: دستگاه تولید ماسک دارای کیفیت، کمیت و سرعت مناسب در تولید با ظرفیت 100 هزار عدد در روز وارد استان قم و تست اولیه انجام شد تا در تأمین نیاز استان بتوانیم تعادل خوبی در تولید و توزیع ایجاد کنیم.

انتهای پیام/457/ی

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه با فروش اینترنتی دارو موجب ایجاد مافیا نمی‌شود، افزود: هدف از ابلاغ آئین نامه این طرح آن بود که مردم راحت تر به دارو دسترسی داشته باشند، همانطور که مردم مواد غذایی را به راحتی بر بستر اینترنت سفارش می‌گذارند و تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند داروی خود را از داروخانه مدنظرشان تهیه کنند، سپس انتقال دارو با شماره پیگیری انجام می‌شود و پیک اطلاعی از داروها ندارد. در این روش انتقال داروها در بسته بندی‌هایی قرار دارد که محتویات آنها مشخص نیست و مسئولیت دارو و محتویات آن به عهده داروساز مسئول فنی داروخانه است، پیک مربوط به سکو اینترنتی هم با شماره پیگیری داروها را بسته بندی شده تحویل می‌گیرد و تحویل بیماری که دارو را سفارش داده قرار می‌دهد.

کد خبر 6094731 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان