Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@23:35:28 GMT

تشکیل ۵۵ پرونده برای اصناف متخلف در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۶۵۷

تشکیل ۵۵ پرونده برای اصناف متخلف در قزوین

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:همزمان با شیوع کرونا در استان از دهم اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین‌ ۹۹، ۱۱۸ مورد گشت مشترک شامل ۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در مورد اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ محمدی افزود: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفات بالا و بی‌توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه‌های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است، گفت: تشکیل ۵۵ پرونده با توجه به فعالیت ۳۸ هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این مورد از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

محمدی افزود: اصناف کم‌خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیرند و اصناف پرخطر کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی گفت: گشت‌های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب ۶ تیم صبح‌ها و ۶ تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می‌پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

کد خبر 498695 برچسب‌ها اصناف كرونا در ايران استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اصناف كرونا در ايران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است