Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:37:51 GMT

امام جمعه همدان: مردم برای مقابله با کرونا متحد شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۹۲۵

امام جمعه همدان: مردم برای مقابله با کرونا متحد شوند

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی عصر دوشنبه در دیدار با مسوولان کمیته‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا افزود: این ستاد اولین تجربه‌ای است که با استفاده از آن با یک چالش سر و کار داریم و به طور قطع، با نواقصی همراه است.

وی با اشاره به اینکه تا به حال ستاد مردمی به این شکل برای مبارزه با یک ویروس تشکیل نشده بود، خاطرنشان کرد: زمانی که نقص و کمبود وجود دارد، کار جهادی نمود بیشتری پیدا می‌کند و می‌تواند خودش را نشان دهد؛ به بیان دیگر این توانایی مدیریت جهادی است که در کمبودها در میدان به کار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی عنوان کرد: نزدیک به یک ماه از حضور نیروهای مردمی در مقابله با کرونا می‌گذرد و ستاد مردمی باید در جذب نیروهای جدید و تازه نفس نیز ورود کند.

وی ادامه داد: ستاد مردمی باید از خود مردم برای برخی از اقدامات استفاده کند و به طور مثال با استفاده از بعضی از اقشار و یا افراد در محله‌ها و مسجدهای مختلف، اقدام به ضد عفونی مناطق کنند.

امام جمعه همدان افزود: با آسیب شناسی و نقد کار خود می‌توان ستاد را تقویت و از آن در آینده پس از پایان کرونا، برای چالش‌های بعدی به عنوان یک کمیته استفاده کرد.

وی اضافه کرد: این ستاد می‌تواند در آینده برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی عنوان کرد: خیلی از این موارد می‌تواند تبدیل به یک تجربه تاریخی شود و  با استفاده از ظرفیت مستندسازی و صدا و سیما می‌توان این فعالیت‌ها را حفظ کرد و برای اطلاع آیندگان آن را نشر داد.

وی بیان کرد: حفظ مردمی بودن ستاد باید مورد توجه باشد و نباید این ستاد به نهادی وابسته تبدیل شود؛ چرا که با وجود گرفتاری‌های موجود باید تلاش کنیم این ستاد کمک حال مسوولان باشد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون  ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزارو ۷۳۹ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا همدان حبیب‌ الله شعبانی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان حبیب الله شعبانی ویروس کرونا همدان حبیب الله شعبانی ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند

⁣ به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه امسال در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا کرده و در جریان آن به ۲ هزار و ۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

شعبانی با اشاره به اینکه در این عملیات نیز ۵۷ دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، اظهار کرد: در این مدت زمان تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل‌ولای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 6097117

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است