Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:46:41 GMT

نشست علنی مجلس با حضور نمایندگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۰۳۳

نشست علنی مجلس با حضور نمایندگان آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور بیش از دو سوم از نمایندگان تشکیل شده است.

بنابر این گزارش قرار است، عبدالرضا رحمانی‌فضلی و سعید نمکی وزرای کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز برای ارائه گزارش در مورد آخرین وضعیت مناطق سیل زده و همچنین آخرین وضعیت خدمات رسانی به بیماران کرونایی در کشور در مجلس حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه و نماینده قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیرو‌های مسلح  به ترتیب درباره بسته‌های حمایتی دولت به مردم در شرایط قرنطینه و همچنین آخرین اقدامات نیرو‌های مسلح در خدمات رسانی به بیماران کرونایی به مجلس گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به وقت تهران با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بانجول پایتخت گامبیا آغاز شد.

امیرعبداللهیان که بامداد امروز در رأس هیئتی بدین منظور وارد بانجول شد، به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و اوضاع منطقه و مسائل بین‌المللی خواهد پرداخت.

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی از امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت دو روز با موضوع «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» در بانجول برگزار می‌شود.

مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و اوضاع جاری در نوار غزه از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست است. مقامات حاضر در این نشست پیش از آغاز آن عکس یادگاری گرفتند.

امیرعبداللهیان امروز همچنین با سامح الشکری همتای مصری خود در بانجول دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند