Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ارائه گزارش رحمانی فضلی، نمکی و نوبخت درباره وضعیت کرونا در کشور در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان دقایقی پیش آغاز شد.

لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش غیردولتی، طرح اصلاح مواد ۱ و ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه بررسی جزییات لایحه مالیات بر ارزش افزوده و بررسی گزارشی از وضعیت کرونا در کشور با حضور وزرای بهداشت و درمان و کشور، رییس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست مرکز پژوهش‌ها نیز دیگر دستور کار جلسه امروز مجلس است.

آخرین جلسه علنی مجلس پنجم اسفند ماه برگزار شده بود و بعد از آن به درخواست ستاد مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری، مجلس جلسه علنی نداشت. البته در این مدت مجلس سه جلسه مجازی برگزار کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نوبخت رحمانی فضلی نمکی جلسه علنی مجلس وضعیت کرونا جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد تل آویو یک هفته به حماس مهلت داد تا با پیشنهاد ارائه شده درباره آتش بس و تبادل اسرا موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری نوشت: اسرائیل یک هفته به حماس مهلت داده تا با آتش بس موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند. حماس برای آتش‌بس طولانی مدت تلاش می‌کند و خواهان ضمانت‌هایی از سوی آمریکا درباره احترام اسرائیل به آتش‌بس و عدم نقض آن است.

این مسئولان تأکید کردند: احتمالا حماس پیشنهادی را برای آتش‌بس به عنوان جایگزین پیشنهاد اخیر به جای مخالفت با آن ارائه کند.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس تاکنون به جایی نرسیده است.

اخیرا رژیم صهیونیستی پیشنهادی را درباره آتش‌بس با همکاری مصری‌ها به حماس داده است که به گفته حماس در آن اشاره صریح و واضحی به پایان جنگ نشده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند، اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس