Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:27:37 GMT

دمای بیشتر مناطق خراسان شمالی به کمتر از صفر درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۳۰۲

دمای بیشتر مناطق خراسان شمالی به کمتر از صفر درجه می‌رسد

براساس گزارش این اداره کل، کمینه دمای بجنورد در این بازه زمانی  چهار درجه سانتیگراد زیرصفر خواهد بود که این میزان در مناطق کوهستانی حتی تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر هم پیش بینی می‌شود.

این  اداره کل همچنین با صدور هشداری قرمز،  احتمال بارش تگرگ و برف در استان را تا فردا چهارشنبه پیش بینی کرده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی هم نسبت به سرمازدگی باغ ها هشدار داد و گفت: با توجه به کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا و بارش برف کشاورزان باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از خسارت احتمالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی شریکیان اظهار داشت:  احتمال سرمازدگی بهاره هرساله وجود دارد، باغ داران باید عملیات اجرایی روغن پاشی بر روی درختان را همیشه داشته باشند.

هم اکنون بیشتر باغ های استان خراسان شمالی شکوفه داده که سرمای دیررس موجب خسارت عمده به باغداران خواهد شد.

خراسان شمالی بیش از ۳۴۴ هزار هکتار عرصه باغی و کشاورزی دارد.

برچسب‌ها بجنورد بارش برف بارش باران خراسان شمالی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد بارش برف بارش باران خراسان شمالی اراضی کشاورزی بجنورد بارش برف بارش باران خراسان شمالی اراضی کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • خراسان رضوی بارانی می شود