Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:44:38 GMT

اقلیم کردستان در برابر یک تهدید بزرگ قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۷۱۹

اقلیم کردستان در برابر یک تهدید بزرگ قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «سامان برزنجی» وزیر بهداشت اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که اگر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه به صدها هزار نفر برسد ما توانایی مدیریت این تعداد را نداریم.

وی در ادامه افزود: اقلیم کردستان در برابر یک تهدید بزرگ قرار دارد و انتقال این ویروس بسیار گسترده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزنجی تاکید کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه به ۲۷۷ نفر رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد که کادر پزشکی در اقلیم کردستان عراق بر اساس پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت عمل می‌کنند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اکثر کشورهای عربی با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو هستند.

کد خبر 4894265 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اقلیم کردستان عراق ویروس کرونا عراق ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران فلسطین افغانستان قربانیان کرونا سوریه انگلیس روسیه اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است

احمد دستمالچیان سفیر پیشین ایران در لبنان و کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه‌های غربی علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: از همان روز‌های ابتدایی عملیات طوفان الاقصی در چندین نوبت عنوان کردیم که از بزرگترین دستاورد‌های این عملیات به چالش کشیدن لیبرال دموکراسی غربی‌ها است.

 وی گفت: پایه های سه رکن اساسی حقوق بشر، آزادی بیان و تعیین سرنوشت در استاندارد دوگانه غرب لرزان شده است و انسان غربی و خصوصا جوانان و نخبگان دانشگاهی در این چالش برانگیختگی عمومی را به راه انداختند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اکنون نظام استکباری غربی با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی و خیزش نخبگی روبه‌رو است. اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟

دستمالچیان افزود: این موضوعی است که در آمریکا نماد پیدا کرده و با پیش بینی‌هایی که می‌شود به اروپا هم سرایت خواهد کرد و تقابل بسیار عمیقی میان حاکمیت و مردم به وجود می‌آورد و چالش بزرگی بر سر راه نظام لیبرال دموکراسی غربی خواهد بود .

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت:این اعتراضات به دلیل زنجیره تکاملی اقدامات در ۲۰۰ روز گذشته است و هر اقدامی که باعث تشدید مبارزه علیه صهیونیست شود مکمل هم هستند و در یک زنجیر هستند. این اتفاقات در عرصه افکار عمومی به خصوص جامعه نخبگی اروپا و آمریکا تاثیرگذار است و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته منزوی خواهد شد.

دستمالچیان درباره تاثیر این اعتراضات بر تغییر رویکرد دولت‌ها گفت: بی شک به دلیل آن که نظام دموکراسی وجود دارد و این دولت‌ها به رای‌های مردم خود نیاز دارند بر سر یک دو راهی قرار گرفتند. یا باید نقاب از چهره خود بردارند و کاملا به سمت خشونت و تقابل با مردم بروند و یا اینکه در برابر افکار عمومی تمکین کنند و به خواسته های آن‌ها تن دهند. این چالش مهمی است که نظام استکباری غرب با آن روبه رو است و در اروپا و آمریکا این تقابل خود را نشان می‌دهد و امروزه می بینیم که چه هنگامه‌ای از ابراز انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی و جنایات آنها رقم می‌خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس