Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:22:03 GMT

عاشوری: دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پاداش گرفتم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۹۶۳

عاشوری: دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پاداش گرفتم

بانوی طلایی کشتی آلیش از بی‌توجهی به کشتی بانوان انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هانیه عاشوری، اولین بانوی کشتی‌گیر ایران است که در مسابقات قهرمانی جهان آلیش مدال طلا به دست آورد و در قهرمانی تیم ایران در جهان نقش بسزایی داشت. او این روزها در خانه تمرینات خود را دنبال می‌کند اما از نحوه رسیدگی و توجه به کشتی بانوان انتقاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عاشوری در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت پیگیری تمرینات خود در شرایط شیوع کرونا اشاره کرد وگفت: تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم، وسایلم کم است اما به هر حال تمرین می‌کنم. الان در بندرعباس هستم و  غروب‌ها در ساحل دریا می‌دوم و بعد از آن هم با وزنه و طناب کار می‌کنم.

 

او در ادامه گفت: وقتی به ایران برگشتم جایی نرفتم و فقط تمریناتم را انجام دادم. کسی هم سراغی از من نگرفت و فدراسیون بعد از قهرمانی جهان توجهی نکرد که ببیند تمرینی دارم یا نه.  ابتدا در کرمانشاه زیر نظر سپیده گل منصوری تمرین می‌کردم و بعد از آن هم به بندرعباس برگشتم.

 

این کشتی‌گیر در مورد پاداشی که پس از قهرمانی جهان دریافت کرد، گفت: فدراسیون دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به من جایزه داد که ای کاش آن را هم نمی‌دادند؛ به نظر شما این مبلغ برای یک قهرمان جهان کافی است؟

 

او از بی‌توجهی به کشتی بانوان انتقاد کرد و گفت: در ابتدا نگاه‌ها چندان مثبت نبود اما وقتی قهرمان جهان شدیم، دید رئیس فدراسیون بهتر شد. اگر به ما رسیدگی کنند، کشتی بانوان رشته خوبی است اما رسیدگی وجود ندارد و ورزشکار دلسرد می‌شود. از مسئولان می‌خواهم که به دختران ورزشکار رسیدگی کنند. وقتی من قهرمان شدم، کسی هیچ عکس العملی نشان نداد و فقط آقای دبیر همین مبلغی را که گفتم به عنوان پاداش به من داد اما کسی دیگر پیگیری نکرد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی کشتی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!