Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمیدرضا فولادگر» در جلسه علنی امروز -سه شنبه - با ارائه گزارشیی از اقدامات کمیسیون ویژه تولید و اصل ۴۴ قانون اساسی در باره آثار اقتصادی کرونا گفت: در آخرین هفته سال ۹۸ همزمان با کمیسیون تلفیق کارگروهی در کمیسیون ویژه و اصل ۴۴ برای بررسی آثار اقتصادی کرونا تشکیل شد و همزمان با کمیسیون تلفیق بودجه در هفته آخر اسفند کار خود را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی رهبری انقلاب و ابلاغیه ریاست مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش‌ها و همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ادامه داد: ما با برگزاری جلسات مجازی بحث آثار اقتصای کرونا را به بحث جهش تولید متصل کردیم؛ چون این دو با هم بی‌ارتباط نیستند، شاید این سوال پیش آید که چرا در شرایط کرونایی، رهبر معظم انقلاب سال ۹۹ را جهش تولید نامگذاری کردند. اتفاقا مهمترین اثر اقتصادی کرونا بحث بیکاری است که به دنبال خود رکود خواهد داشت و به رکود تورمی منجر می‌شود، این راهکار برون رفت از وضعیت رکودی که در ماه‌های آینده فراگیر می شود، بحث جهش تولید است.

فولادگر افزود: در بررسی آثار اقتصادی کرونا از همه صاحب‌نظران درخواست کردیم نظرات خود را ارائه دهند، مرکز پژوهش‌ها فعالانه با ما همکاری داشتند، وزارت صمت، جهاد کشاورزی، اقتصادی و دارایی، ارتباطات همکاری خوبی کردند. سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هم باید بیشتر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه سه پیش بینی و چشم‌انداز خوش بینانه، بدبینانه و واقع بینانه از وضعیت اقتصادی کرونا وجود دارد، گفت: کارهایی را در بخش‌های بانکی، بیمه ای، عوارض می‌توان انجام داد، در بحث جهش تولید تعریف واحدی ارائه کردیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شتابان کردن رشد اقتصادی کشور، رسیدن به رشد اقتصادی پایدار و استفاده حداکثری از ظرفیت و الزامات جهش تولید را در بخش نرم‌افزاری، ساختاری، نیروی انسانی، شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی مجرب و ساختارها و قوانین را در ۱۰ بخش از جمله معدن، صنعت، کشاورزی، گردشگری و ...  بررسی و مشخص کردیم، اکنون این حوزه‌ها را آسیب شناسی می‌کنیم و راهکارهای آن را ارائه خواهیم داد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر مجلس شورای اسلامی اقتصادی کرونا کمیسیون ویژه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی