Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:37:11 GMT

مجوز تولید ماسک N۹۵ در خراسان جنوبی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۲۴۵

مجوز تولید ماسک N۹۵ در خراسان جنوبی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور انجام اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اولین مجوز تولید ماسک N۹۵ در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی مردم و بخش خصوصی برای ورود به عرصه تولید ملزومات پزشکی یکی از تولید کنندگان ماسک استان اقدام به تولید ماسک N۹۵ نمود که مورد تأیید کارشناسان واحد ملزومات و تجهیزات این معاونت قرار گرفت و موفق به اخذ مجوز تولید شد.

غلامرضا آهنی افزود: این کارگاه تولیدی واقع در شهر بیرجند روزانه حدود ۳۰۰ عدد ماسک N۹۵ تولید و جهت عرضه به مراکز درمانی به معاونت غذا و دارو دانشگاه تحویل خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه همچنین مجوز تولید گان جراحی و لباس کاور آل را از معاونت غذا و دارو اخذ نموده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: در زمینه تولید ماسک سه لایه نیز تاکنون چندین مورد مراجعه و ارسال نمونه محصول برای این معاونت داشته‌ایم که تعداد زیادی از آنها حداقل استانداردهای لازم را نداشته و به متقاضیان راهنمایی‌های لازم جهت افزایش کیفیت محصولات ارائه شده است.

آهنی تصریح کرد: تاکنون از مجموع محصولات ارائه شده، ماسک سه لایه ۱۰ کارگاه تولیدی پس از تأیید کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات معاونت غذا و دارو موفق به اخذ مجوز تولید شده‌اند.

کد خبر 4894320

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ویروس کرونا ماسک طبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند معاونت غذا و دارو تولید ماسک مجوز تولید ماسک N۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی