Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  علی ملک پور با اشاره به کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و طرح راهبری شغلی بیان کرد: از مجموع ۴۱۱۳ طرح اشتغال اجرا شده، ۱۹۹۳ طرح در مناطق روستایی و عشایری با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه طرح‌های اشتغال مددجویان توسط کارشناسان بررسی و پس از تأیید برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل معرفی می‌شوند افزود: ۲۱۲۰ طرح اشتغال نیز با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان اجرا شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی ادامه داد: در طرح راهبری شغلی، طرح‌های اشتغال از سوی راهبران شغلی معرفی می‌شوند، سپس این طرح‌ها توسط هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و نتیجه به اطلاع کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌رسد.
ملک پور خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۵۴۴ طرح راهبری شغلی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان اجرا شده است. وی ضمن بیان اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و مهارتی ویژه مددجویان گفت: ۳۰۰۱ مددجوی کمیته امداد استان دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده‌اند.

46

کد خبر 1373791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری طرح راهبری شغلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی