Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-05@17:36:15 GMT

تعطیلی کامل لیگ برتر به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۵۸۵

تعطیلی کامل لیگ برتر به زودی اعلام می‌شود

محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: شاید تعطیلی لیگ را به زودی اعلام کنیم.

به گزارش شریان نیوز،دو روز قبل بود که گزارشی درباره نیمه کاره ماندن لیگ برتر منتشر شد. بعضی از مسئولان سازمان لیگ هم تلاش کردند این خبر را تکذیب کنند. مثلاً فریبرز محمودزاده که مسئولیت برگزاری رقابت‌های لیگ آزادگان را دارد گفت کوچک‌ترین حرفی درباره نیمه کاره ماندن لیگ نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات هم گفت تلاش آن‌ها این است رقابت‌ها برگزار شود. محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون، اما این خبر را تکذیب نکرد و گفت احتمال دارد بازی‌ها نیمه کاره باقی بماند. او گفت در این صورت ترجیح‌شان این است دستورالعمل AFC را درباره تعیین یا عدم تعیین قهرمان اجرا کنند.

روز گذشته در ادامه این بحث‌ها یکی از مقامات فدراسیون فوتبال گفت لیگ برتر امسال تمام شد و قطعاً 9 هفته باقی مانده برگزار نخواهد شد. او گفت حتی زمان برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان هم مشخص نیست و مسئولان در شک و تردید هستند که چه زمانی آن‌ها را برگزار کنند. این مقام مسئول ادامه داد: «وضعیت مهار کرونا خوب نبوده و متأسفانه عید نوروز که بهترین زمان برای کنترل بیماری بود، حالا مشکلات تازه‌ای به وجود آورده. از سویی فوتبال دیگر مهم نیست و مهمترین مسئله همین کنترل و مهار بیماری است. احتمالاً به زودی تعطیلی کامل لیگ را اعلام خواهیم کرد.»
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک