Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت دوسوم کارکنان دارات به محل کار خود در هفته پیش رو، بر ضرورت تداوم دورکاری کارکنان مسن‌تر و با سابقه بیماری تاکید کرد.

حسن سعدالدین از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست در این گام بیشتر از نیروی انسانی جوان‌تر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از ۲۳ فروردین، حداکثر دوسوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در محل کار خود حضور داشته باشند مدیران باید دقت داشته باشند که بانوان دارای بیماری، افراد سال‌خورده و یا افرادی که دچار بیماری هستند، همچنان دورکاری کنند.

سعدالدین از مدیران این استان خواست: اولویت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به افراد جوان دهند و افرادی که دارای علائم بیماری هستند، همچنان به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم تب‌سنجی کارمندان و کارگران ورودی جدید و در بازگشت از تعطیلات تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که بعد از اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، طرح تب‌سنجی و غربالگری از کارمندان و کارگرانی که در محل کار خود در هفته ‌های گذشته حضور نداشتند، انجام شود.

وی با گلایه از برخی صنوف که پیش از اتمام طرح به بازگشایی واحد صنفی خود پرداختند گفت: برخی از اصناف درحالی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای روزهای آینده هم ادامه دارد، خیلی زود به  بازگشایی مغازه و فروشگاه‌های خود اقدام کردند که این امر خلاف قانون ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس است.

سعدالدین با بیان اینکه عادی‌سازی کرونا ویروس یک دغدغه اساسی است افزود: اقشار مردم باید نسبت به شیوع این ویروس منحوس هوشیارتر از هر زمان دیگری عمل کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان همچنین بر لزوم همکاری و همراهی همه اقشار برای غلبه بر کروناویروس و کنترل این بیماری نوپدید تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان استاندار سمنان کروناویروس برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X ۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو۳۷۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم