Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:29:48 GMT

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۲۳۲

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی است

ایسنا/قزوین سرپرست پلیس‌راه استان قزوین اعلام کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی قزوین ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است که توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به‌دلیل خلوتی جاده‌ها برای حرکت با سرعت بالا وسوسه نشوند.

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست پلیس‌راه استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی قزوین ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رانندگان با توجه به خلوت بودن و لغزندگی جاده‌ها به‌دلیل بارش با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ اکثر تصادفات به‌وقوع پیوسته در نوروز، خروج خودروها از جاده و واژگونی آنان بوده است چراکه رانندگان به‌دلیل خلوتی جاده وسوسه شده و با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کردند.

سرپرست پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کما فی‌سابق توسط عوامل پلیس و هلال‌احمر در نقاط ورودی و خروجی استان اجرا و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به قزوین جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پانزدهم فروردین ماه حدود ۴۳۰ خودرو از ورودی‌های استان به استان‌های مبدأ بازگشت داده شدند و پلیس نیز حدود ۴۰ خودرو را با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون کرده است.

حسنی اعلام کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه ۹۸ تا پانزدهم فرودین‌ماه ۹۹ میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد کاهش داشته است؛ همچنین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات فوتی ۸۰ و تصادفات جرحی نیز ۶۰ درصد کاهش داشته است.

سرپرست پلیس‌راه استان قزوین خاطرنشان کرد: از مردم کمال تشکر و قدردانی را داریم که به توصیه‌های وزارت بهداشت و کارشناسان امر توجه کردند؛ انتظار می‌رود مردم همچنان تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری پلیس را یاری کرده و از تردد بپرهیزند چراکه تنها راه شکست کرونا حضور در منزل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خانه بمانیم محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار را شاهد هستیم گفت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است‌.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس را شاهد هستیم. 

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده حرم امام خمینی(ره) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور