Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:13:52 GMT

بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۶۱۹

بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟

گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش خودروهای پورشه حاکی از آن است که بیشترین طرفداران این برند در آلمان و اروپا بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، آمار و گزارش‌های منتشر شده از پورشه، خودروساز لوکس آلمانی، نشان دهنده یک رشد ۱۰ درصدی در میزان فروش این برند و همچنین رشد ۱۱ درصدی میزان درآمد زایی آن در سال ۲۰۱۹ میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق وب‌سایت thenewswheel، این خودرو ساز آلمانی در گزارش های خود اعلام کرده که میزان درآمدزایی آن در سال گذشته میلادی ۱۱ درصد رشد داشته و به ۲۸.۵ میلیارد یورو رسیده است.

پورشه همچنین با تجربه یک رشد ۳ درصدی، سود عملیاتی سالانه خود را به ۴.۴ میلیارد یورو رسانده و اعلام کرده که بازده عملیاتی آن ۱۵.۴ البته نسبت به میزان مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی که ۱۶.۶ درصد بود اندکی کاهش یافته است.

پورشه با انتشار گزارش میزان فروش در بازارهای مختلف نشان داد که شهروندان و مشتریان در کدام یک از کشورهای جهان بیشتر طرفدار این برند لوکس و اسپرت آلمانی هستند که در این میان آلمان و کشورهای اروپایی با ثبت ۱۵ درصد رشد در میزان تقاضا رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند. بازار ایالات متحده و چین نیز که با توجه به جمعیت بالا و تنوع علایق مشتریان همواره از اهمیت بسیار بالایی در بازارهای فروش خودرو برخوردار است، نیز در تقاضای خودروهای پورشه با ثبت رشدی ۸ درصدی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم فهرست رده بندی طرفداران این برند جای گرفته اند.

قاره آمریکا در کنار آسیا و اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه نیز در مجموع رشد ۷ درصدی را تجربه کرده است.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو با نگاهی مختصر به آمار و ارقام منتشر شده از سوی پورشه به نظر می رسد که جایی در جهان وجود ندارد که این برند در آن طرفدار نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟