Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:04:03 GMT

آغاز اجرای عملیات ضدعفونی کردن مدارس منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۸۰۷

آغاز اجرای عملیات ضدعفونی کردن مدارس منطقه ۱۵

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این عملیات با همکاری معاونت خدمات شهری، اجتماعی، نواحی، شورایاران محله‌ها و گروه‌های داوطلب مردمی انجام می‌شود.

به گفته وی این اقدام در راستای سلسله تمهیدات و فعالیت شهرداری منطقه ۱۵ در ریشه کن شدن این بیماری انجام می‌شود که در این عملیات ورودی‌ها، حیاط، کلاس، راهرو و سرویس‌های بهداشتی مدارس ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: این طرح در همه مدارس و هنرستان‌های نواحی هفتگانه منطقه انجام می‌شود تا در صورت شروع بازگشایی مدارس با پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حضور دانش آموزان عزیز مهیا شود.

شهردار منطقه در ادامه ضمن تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و بهداشتی که در پیکار با ویروس کرونا مجاهدانه تلاش می‌کنند، افزود: گروه‌های مردمی و داوطلب نیز به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت به صورت خودجوش پای کار هستند تا با همیاری هم این بیماری را هر چه زودتر ریشه کن کنیم.

محمدی گفت: در این راستا توزیع بسته‌های ضدعفونی به خانواده‌های کم برخوردار منطقه و اجرای عملیات ضدعفونی معابر و امکان نواحی هفتگانه به صورت شبانه روز با همکاری بسیجیان، شورایاران و گروه‌های داوطلب محله‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۸۰ بنر آموزشی مقابله با کرونا در معابر منطقه نصب شده است و بر اساس بخشنامه‌ها و موارد ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیع برای عدم شیوع و ابتلای کارکنان، پیمانکاران و ارباب رجویان منطقه به ویروس کرونا آغاز کرده ایم.

کد خبر 4894395

منبع: مهر

کلیدواژه: ضدعفونی مدارس شهرداری منطقه 15 تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران نیروی انتظامی فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل روز طبیعت قوه قضاییه ضدعفونی دستگیری سارق انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه

آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر  همچنین گروه آزمایشی زبان های خارجه راس ساعت۱۴:۳۰ آغاز شد.

در گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ و  در گروه آزمایشی زبان های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸