Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سیدحسن رسولی در دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره بیماری کرونا و شیوع آن در پایتخت، اظهار داشت: به نظر می‌رسد انسجام و هماهنگی جهت مقابله و پیشگیری از این بیماری به صورت دقیق نیست و ستاد مدیریت بحران در کشور دچار بحران شده است.

وی افزود: نقطه ضعف‌های جدی در زمینه مدیریت بحران در کشور داریم و متأسفانه هفته‌های پیش دو نفر از مقامات ارشد در کشور صحبت‌های ضدونقیض داشتند؛ یکی گفت شنبه همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد و دیگری اعلام کرد نسبت به خلوت‌سازی شهرها اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو شورای شهر تهران، گفت: متأسفانه صدای واحد از مدیریت بحران در شرایط کنونی به گوش نمی‌رسد و این مسأله سبب شده مردم احساس بی‌پناهی می‌کنند و گمان دارند هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌گیرد.  

رسولی بیان داشت: شهرداری در حال حاضر با کاهش شدید منابع درآمدی مواجه شده و اگر حمایت‌های مالی انجام نگیرد طی روزهای آینده علی‌رغم میل باطنی مجبور به عدم ارائه خدمات می‌شویم.  

وی گفت: از فرمانده ستاد کرونا و وزیر بهداشت درخواست داریم که در تخصیص اعتبارات به صورت فرابخشی رفتار کرده و هوای شهرداری را داشته باشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای شهر کرونا مدیریت بحران نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است