Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:45:01 GMT

گندزدایی محلات جنوبی شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۸۲۲

گندزدایی محلات جنوبی شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نیرو‌های مومن و انقلابی محله ماذون قشقایی با کمک فرمانده پایگاه و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری محله ماذون قشقایی شیراز حجت‌الاسلام سید جعفر زارع مویدی از زمان شروع ویروس کرونا پای کار آمدند و با تهیه مواد ضدعفونی و تلاش بی‌وقفه مشغول گندزدایی و ضد عفونی محلات اطراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید طالبی، دبیر گروه جهادی شهید ابراهیم هادی گفت: این گروه با کمک ۱۵ نفر روزانه در سه گروه به گندزادیی محلات بلوار ماذون و بلوار ابوذر غفاری می‌پردازند.

او بیان کرد: این گروه روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک رایگان در این محلات توزیع و اقلام معیشتی در اختیارخانواده‌های کم بضاعت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است

محمد ثابت اقلیدی گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

او افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق