Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صفایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مانند هتل ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها،اقامتگاه های بومگردی،مراکز پذیرایی بین راهی و تاریخی از حمایت های دولت چون تسهیلات ارزان قیمت بانکی بهره مند خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین افراد بیکار شده صنعت گردشگری پس از انتشار ویروس کرونا در استان نیز زیر چتر حمایتی بیمه بیکاری قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون کار بازدید و برآورد میزان خسارت های وارد به مراکز فعال حوزه گردشگری استان از سوی کارشناسان در شهرستان های مختلف در حال انجام است و پس از ارزیابی های اولیه برای حمایت های پیش بینی شده مستندات به تهران ارسال می شود.

صفایی تاکید کرد: در زمان حاضر همه مراکز خدمات گردشگری به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل است.

وی ابراز داشت: تعطیلی این مراکز تا زمان مهار ویروس کرونا ادامه دارد.

صفایی از همکاری سرمایه گذاران حوزه گردشگری برای همکاری جهت تعطیلی این مراکز قدردانی کرد.

سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن اقساط بانکی و انجام میلیاردها تومان هزینه برای اجرای زیرساخت های این حوزه برای سلامتی هموطنان با ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد همکاری کرده اند.

صنعت گردشگری استان در حالی از اسفند ماه تاکنون در تعطیلی کامل به سر می برد که ماه های اسفند تا پایان اردیبهشت هر سال پررونق ترین روزهای خود را سپری می کرد.

کهگیلویه و بویراحمد که دارای ۲ منطقه سردسیری و گرمسیری و اقلیم چهار فصل است از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در جنوب کشور محسوب می شود.

شهرستان‌های بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی هم در منطقه گرمسیری واقع شده‌اند.

افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۷۵۰ مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی به دلیل تنوع آب و هوایی سالیانه میزبان افزون بر سه میلیون نفر گردشگر در فصول مختلف سال است.

برچسب‌ها کرونا کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرونا کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد حوزه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏