Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس گفت: دولت باید از اصناف، کارگران روزمزد، هتل‌داران و گردشگران و بسیاری از سازمان‌های تولیدی کوچک در شرایط بحران کرونا حمایت کند که عملا کارشان تعطیل شده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه،19 فروردین 99)، نسبت به ترک جلسه علنی از سوی وزرای بهداشت، کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد و گفت: چرا مسئولان قبل از شنیدن نظرات نمایندگان، جلسه را ترک کردند؟، آنها حرف‌هایشان را زدند و رفتند، پس ما برای خودمان صحبت می‌کنیم؟

وی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: اینها کسانی هستند که زحمات‌شان کمتر دیده شده است، سوال این است هزینه‌های درمانی کسانی که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند چطور تامین می‌شود؟

نمکی در مجلس: هنوز وارد مرحله مهار کرونا نشدیمنایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: یک ترم مدارس و دانشگاه‌ها در بحران کرونا تعطیل شوندرئیس کمیسیون صنایع مجلس: وام یک میلیون تومانی پاسخگوی نیاز مردم نیستحاشیه‌ای از اولین جلسه کرونایی مجلس| انتقاد پزشکیان از غیبت 3 عضو کابینه

 نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس اضافه کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده، بسیاری بیکار شده و حتی قریب به یک میلیون نفر کار ندارند، این باعث وارد شدن خسارات به زندگی‌ها می‌شود؛ در کنار این، دولت باید از اصناف، کارگران روزمزد، هتل‌داران و گردشگران و بسیاری از سازمان‌های تولیدی کوچک حمایت کند که عملا کارشان تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی‌صالح با طرح این سؤال که امکانات و وسایل مراقبتی و بهداشتی در بین خانواده‌ها و شهرها و روستاها چطور توزیع می‌شود؟،  افزود: برخی از خانواده‌ها امکاناتی برای خریداری لوازم بهداشتی ندارند، وظیفه دولت و مجلس آن است که تصمیم اساسی بگیرند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها تجمعات را کم کردند که در آنجا آمار مبتلایان کاهش یافت، بنابراین اگر بخواهیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم، از مردم درخواست دارم که در خانه‌ها بمانند و با این ویروس منحوس مقابله کنند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار کارگران روح‌اله بابایی صالح ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس اخبار کارگران ویروس کرونا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود