Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:36:04 GMT

یک روز برفی در جوار گمنام‌های تپه نورالشهدا یاسوج+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۳۳۹

یک روز برفی در جوار گمنام‌های تپه نورالشهدا یاسوج+فیلم

‍‍‍‍‍‍

تپه نورالشهدا یاسوج زیارت مردمی است که برای زیارت شهدای گمنام به این مکان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در این روزهای کرونایی هر کسی به هر نحو و شیوه‌ای به جنگ با این ویروس رفته و در حال مبارزه است.

عده‌ای داوطلبانه پارچه می‌خرند و ماسک و لباس می‌دوزند عده‌ای ضدعفونی و پاکسازی می‌کنند برخی‌ گروه‌های جهادی هم برای بیماران آب میوه طبیعی می‌گیرند و
 عده‌ای هم با در خانه ماندن به جنگ با این بیماری رفتند و همه تلاش می‌کنند کرونا را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این شرایط برویم به روزهای خیلی قبل و سال‌های گذشته. به روزها و سال‌هایی که عده‌ای از رزمندگان از جان خود گذشتند و در میدان جنگ با دشمن بعثی و  کشورهای هم‌پیمان تا دندان مسلح رفتند.

چقدر آنها در آن شرایط و روزهای سخت با ایثار و همدلی در مقابل دشمن ایستادند و لحظه‌ای خم به ابرو نیاوردند، آنها ماندند مبارزه کردند و گمنام شهید شدند.

آنها هشت سال در سرما و گرما در بدترین لحظه‌های ممکن دفاع از کشور و مردم را رها نکردند و از زیر این مسوولیت خطیر شانه خالی نکردند.

کافی است فقط برای لحظاتی کوتاه پای صحبت‌هایشان بنشینیم تا از آنها روزها بگویند و انگیزه دفاع و خدمتی که هرگز اجازه نداد یاس و ناامیدی در وجودشان رخنه کند.

آنها آنقدر از جان گذشته بودند که در عملیات‌هایی که حاضر شدند پلاک‌های خود را می‌انداختند تا گمنام شهید شوند و امروزه مزار فرزندان روح‌الله در تپه نورالشهدا زیارتگاهی برای مردم شده است.

در این روزهای سخت کرونایی هنوز عده‌ای هستند که با تاسی از شهدای گمنام، در خط مقدم کرونا گمنام مبارزه می‌کنند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس تپه نورالشهدا یاسوج آب میوه طبیعی عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است