Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های سعودی از از بمباران زندان زنان در تعز خبر دادند و مدعی کشته شدن یک کودک با تیر مستقیم یک تک تیر انداز انصار الله شده و این جنبش را متهم کردند که یک ایستگاه پمپاژ سوخت را در مارب هدف قرار داده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سعودی‌ها بیش از هرکس می‌دانند که انصار الله نه تنها مردم بی پناه را مورد حمله قرار نمی‌دهد بلکه به شدت ازهدف قراردادن تاسیسات و زیربناهای یمن پرهیز دارد اما جعل خبر و تمرکز تبلیغی بر آن بیش از هرچیز با هدف بدبین کردن افکار عمومی به ویژه در داخل یمن به انصار الله صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها نه تنها حنای سعودی و امارات در یمن و برای یمنی‌ها رنگی ندارد بلکه دست نشاندگان آنها اعم از هادی، جنوبی‌ها و اخوانی‌ها نیز رفته رفته به این باور رسیده اند که پیروز واقعی جنگ کسی نیست جز انصار الله.

 درحالی که تا فتح مارب و تسلط انصار الله بر منابع نفتی یمن و گذرگاه انتقال افراد و کالا از یمن به کشورهای خلیج فارس و بالعکس زمان زیاده باقی نمانده است و در شرایطی که انصار الله در 30 کیلومتری مارب قرار گرفته است سعودی می‌کوشد با انتشار چنین اخبار دروغینی گونه ای همدلی میان "اصلاحی های تعز" و "اصلاحی های مارب" پدیدآورد بلکه در سایه حمایت تعزیها، مارب را از سقوط نجات دهد.

این روزها سعودی همچنین با بهانه کرونا می‌کوشد تا به آتش‌بس با انصارالله دست یابد. ناگفته پیداست که چنین اصراری نه تنها ریشه در جلوگیری از سقوط مارب دارد بلکه و در عین حال با این نیت تعقیب می‌شود تا به فرمولی از آتش بس بدون پایان بخشیدن به محاصره یمن نایل شود.

 ادعای حمله به زندان زنان در تعز در کنار ادعای کشته شدن یک کودک تعزی به دست انصار الله به همان میزان مضحک است که متهم کردن انصارالله به 17 اقدام غیر انسانی در تعز در طول یک سال گذشته. جالب آنکه پیشتر اهل رسانه کاملا با قصه‌پردازی‌هایی این‌چنین از رسانه های سعودی کاملا آشنا بودند و این روزها مردم عادی نیز به این دیدن و باور نکردن چنین قصه هایی در حال عادت کردن هستند. حاصل این سیاست رسانه ای سعودی را می‌توان اینچنین خلاصه کرد: ناکامی در میدان جنگ، آتش باری در فضای تبلیغات.

منبع : العالم

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • (ویدئو) اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصار الفرقان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!